:bicara si hati:

:Do you like my blog?:

20130214

WAHAI PEMILIK NYAWAKU

ASSALAMUALAIKUM

dah lama tak update, tak berblogging, tak intai-intai blog orang tapi disebabkan seseorang, aku kembali. 
 terima kasih kepada anda nun jauh di sana kerana membuatkan aku kembali mencari blog yang telah lama dianaktirikan oleh aku sendiri. (kejam)

* Memenuhi permintaan sahabat NURNAJWA ARIFAH supaya aku update blog*
P/S : aku dah update. Sila baca. Tak payah bising-bising kata aku tak update lagi!

Ok. Kembali ke tajuk asal.
Ini cerita aku.
Cerita yang bersarang di hati dan aku lakarkan dekat kanvas maya ini.

R.E.A.C.H.
Satu akronim yang menarik minat aku, mengganggu fikiran aku, emosi aku dan sudah semestinya hidup aku.
Apa itu R.E.A.C.H ?
Sebenarnya aku pon tak tahu apa maksudnya. Tapi dah cukup buat aku jadi TIDAK WARAS (gila bayang, maybe).

Jadi, aku mula jana kekretifan otak aku cipta ayat guna akronim tu.
R = Rasa
E = Engkau
A = Aku
C = Cuba
H = Hayati
*kretif bukan hanya ada pada seni visual* Well~

* Fewwwwiiiitttt...Suka hati aku je kan.. Tak apa lah.
Kenapa la dengan aku? Sebab huruf-huruf pon nak goyang? chill~
Inilah yang dinamakan kuasa huruf ABC. Beware anak-anak murid. Bulan 4 nantikan kehadiran cikgu garang ni nak ajar kamu-kamu semua kenal huruf-huruf!

INI AKU.
Melalui lagu aku lampirkan rasa hati.
JADI.
Lagu untuk kali ini adalah :
Juniel-bad man.

Wassalam~
Ni lagu Korea- KPOP gitu~

No comments:

Post a Comment