:bicara si hati:

:Do you like my blog?:

20130216

SEHARI BERSAMA MASYARAKAT



ASSALAMUALAIKUM.

Esok fly ke K.L Lumpur. Fly dengan bas IPG Kampus Tuanku Bainun yang baru tu, yang ada 38 seats je tu. Harap-harap dipermudahkan urusan dan perjalanan dilindungi olehNya. Amin Ya robb.

Cerita aku hari ni.
Seharian bersama masyarakat membuatkan aku terbuka dengan dunia luar (luar dari rumah) buat beberapa ketika. BEST JUGAK bila berborak dengan orang, kenal-kenal dengan orang yang aku tak pernah kenal, sembang-sembang dengan adik-adik yang baru belasan tahun walaupun jika aku ada di antara mereka semua, aku yang nampak macam adik-adik. (dush! kali seratus) Mereka BESAR, aku KECIK. Sobs!

Hari ni dengar ceramah. Alhamdulillah tak membosankan. Kalau tak, maen game SNAKE henpon 3310 pon aku sanggup asalkan aku tak mengantuk. Tapi ceramah best, riang ria di hari raya dan memuaskan. Clap! Clap! Clap!

Penutup.
Penat nak taip panjang-panjang malam ni sebab nak kena berkemas sebentar. Walaupun 2 hari perjalanan, persiapan itu penting. Nanti tertinggal apa-apa kan susah. Tak pasal-pasal belum sampai KL dah buang duit dekat R & R. Kan?

*NURNAJWA ARIFAH tengah serabut fikir ada iron tak kat MSN. haha PEREMPUAN. Begitulah.
*Aku nak cakap--------------> KL! Aku datang.


: Ini KLCC yer tuan-tuan dan puan-puan :

Wassalam.

With love,
Farhana

2 comments:

  1. sengal gak la duk mention nama aq ngn statement x best tu dush3x

    ReplyDelete